Referenssi
Poikkeuksellisen hyvä hinta/laatusuhde Tampereen Mehiläisen terveysasemilla
Tampereen Mehiläisen terveysasemilla on keskitytty työn vakiointiin ja suorituksen tehokkaaseen johtamiseen Lean-menetelmillä. Panostaminen suorituksen johtamiseen ja resurssien oikeudenmukaiseen käyttöön, sekä prosessien luominen yhteistyössä koko henkilökunnan kanssa ovat auttaneet pitämään jonot lääkäreiden vastaanotoilla kaupungin lyhimpinä. Työntekijöiden ja esihenkilöiden koulutukseen ja vertaistukeen on panostettu vahvasti, ja Mehiläisen kehittämä tiimityömalli parantaa asiakaskokemusta ja työtyytyväisyyttä.
Tämän saimme aikaan:
Vahva laatutyö on mahdollistanut palvelutuotannon vähintään 20 % alhaisemmalla hinnalla, kuin tilaajan omassa tuotannossa
Asiakaskokemus NPS-mittarilla on ollut vuonna 2022 peräti 78.
Kiireettömän ajan lääkärin vastaanotolle on saanut keskimäärin alle viikossa.
Lue myös nämä
Kiireetöntä hammashoitoa Helsingin kaupungin kumppanina
Oletko kiinnostunut tietämään
lisää SuomiSotesta?
Ota yhteyttä! Kerromme mielellämme lisää kuinka voimme olla avuksi hyvinvointialueiden sosiaali- ja terveydenhuollon tukena.
Sampo Oksanen
Asiointialustaan liittyvät yhteydenotot, Commercial Lead, BeeHealthy
sampo.oksanen@beehealthy.comKimmo Kivelä
Sotepalveluihin liittyvät yhteydenotot, Myyntijohtaja, Mehiläinen
kimmo.kivela@mehilainen.fiReferenssit
Tutustu referensseihin palvelun saatavuuteen, kustannustehokkuuteen ja digitaalisaatioon liittyen.