Referenssi
Hoidon Tarpeen Ratkaisulla nopeaa helpotusta hoidon saatavuuteen
Mehiläisen Etälääketieteen keskus vastaa perusterveyden huollon kasvavaan resurssipulaan tarjoamalla joustavia etäpalveluita. Hoidon tarpeen ratkaisu (HTR) –palvelussa lääkärivetoinen tiimi ratkaisee potilaan terveyshuolen kokonaan tai aloittaa hoidon viiveettä heti ensimmäisessä kontaktissa, mikäli hoito tai tutkimukset ovat toteutettavissa laadukkaasti etänä. Palvelun korkea ratkaisuaste säästää merkittävästi vastaanottoaikoja lähipalveluissa ja mahdollistaa paikan päällä työskentelevän henkilökunnan voimavarojen kohdentamisen tehokkaammin potilaille, jotka tarvitsevat lähipalveluita ja kohtaamista. Palvelu veloitetaan suoriteperusteisesti toteuman perusteella ja tuotanto voidaan käynnistää jopa viikoissa.
Tämän saimme aikaan:
Nopeasti helpotusta kustannusten hallintaan, resurssipulaan ja hoidon saatavuuteen.
Etälääketieteen keskuksen palvelut ovat olleet käytössä mm. Keravalla, missä ratkaisuaste on ollut yli 80 % viimeisen 6 kk aikana.
Palvelu voidaan hankkia joko kokonaisuutena tai joustavasti osaksi tilaajan omaa tiimiä.
Lue myös nämä
Kiireetöntä hammashoitoa Helsingin kaupungin kumppanina
Oletko kiinnostunut tietämään
lisää SuomiSotesta?
Ota yhteyttä! Kerromme mielellämme lisää kuinka voimme olla avuksi hyvinvointialueiden sosiaali- ja terveydenhuollon tukena.
Sampo Oksanen
Asiointialustaan liittyvät yhteydenotot, Commercial Lead, BeeHealthy
sampo.oksanen@beehealthy.comKimmo Kivelä
Sotepalveluihin liittyvät yhteydenotot, Myyntijohtaja, Mehiläinen
kimmo.kivela@mehilainen.fiReferenssit
Tutustu referensseihin palvelun saatavuuteen, kustannustehokkuuteen ja digitaalisaatioon liittyen.