Digipalveluilla sujuvuutta Päijät-Soten terveyspalveluihin

Vuoden 2021 alusta käyttöön otetut Päijät-Soten digipalvelut ovat tuoneet sujuvuutta Hollolan, Asikkalan ja Padasjoen asukkaiden terveyspalveluihin. Digipalveluiden käyttöönotto on jo helpottanut palveluiden saatavuutta, keventänyt henkilökunnan työpaineita ja pitänyt kustannukset kurissa sotealueella.

Tämä saimme aikaan:

Ahtialan kaupunginosassa oli aiemmin 6 viikon jono lääkäriin. SuomiSote-alustan käyttöönoton jälkeen lääkäriin pääsee lähes heti.

77 prosenttiin etävastaanotolla hoidetuista tapauksista saadaan ratkaisu ensimmäisellä käynnillä.

42 prosenttia alueen asukkaista on jo ladannut sovelluksen.

Lue myös nämä

Oletko kiinnostunut tietämään
lisää SuomiSotesta?

Ota yhteyttä! Kerromme mielellämme lisää kuinka voimme olla avuksi hyvinvointialueiden sosiaali- ja terveydenhuollon tukena.

Sampo Oksanen

Asiointialustaan liittyvät yhteydenotot, Commercial Lead, BeeHealthy

sampo.oksanen@beehealthy.com

Kimmo Kivelä

Sotepalveluihin liittyvät yhteydenotot, Myyntijohtaja, Mehiläinen

kimmo.kivela@mehilainen.fi

Referenssit

Tutustu referensseihin palvelun saatavuuteen, kustannustehokkuuteen ja digitaalisaatioon liittyen.

Back to top