Referenssi
Digipalveluilla sujuvuutta Päijät-Soten terveyspalveluihin
Vuoden 2021 alusta käyttöön otetut Päijät-Soten digipalvelut ovat tuoneet sujuvuutta Hollolan, Asikkalan ja Padasjoen asukkaiden terveyspalveluihin. Digipalveluiden käyttöönotto on jo helpottanut palveluiden saatavuutta, keventänyt henkilökunnan työpaineita ja pitänyt kustannukset kurissa sotealueella.
Tämä saimme aikaan:
Ahtialan kaupunginosassa oli aiemmin 6 viikon jono lääkäriin. SuomiSote-alustan käyttöönoton jälkeen lääkäriin pääsee lähes heti.
77 prosenttiin etävastaanotolla hoidetuista tapauksista saadaan ratkaisu ensimmäisellä käynnillä.
42 prosenttia alueen asukkaista on jo ladannut sovelluksen.
Lue myös nämä
Kiireetöntä hammashoitoa Helsingin kaupungin kumppanina
Oletko kiinnostunut tietämään
lisää SuomiSotesta?
Ota yhteyttä! Kerromme mielellämme lisää kuinka voimme olla avuksi hyvinvointialueiden sosiaali- ja terveydenhuollon tukena.
Sampo Oksanen
Asiointialustaan liittyvät yhteydenotot, Commercial Lead, BeeHealthy
sampo.oksanen@beehealthy.comKimmo Kivelä
Sotepalveluihin liittyvät yhteydenotot, Myyntijohtaja, Mehiläinen
kimmo.kivela@mehilainen.fiReferenssit
Tutustu referensseihin palvelun saatavuuteen, kustannustehokkuuteen ja digitaalisaatioon liittyen.